1A D1 header.png 1Banner_opening 2019 2020.jpg banner-kromhouters-knhb.png header1.jpg header14.JPG header15.JPG header2.jpg header3.jpg header4.jpg header6.jpg
Bestuur Sep
2

Bardienst

Nieuws afbeelding Beste ouders en seniorleden,

Het nieuwe hockeyseizoen staat voor de deur, en dat betekent dat de bar weer open gaat. Het is vanaf dinsdagavond 2 september dan ook weer mogelijk om u in te schrijven voor uw bardiensten!

Openingsdagen en bardiensten
Na het vraag en aanbod van afgelopen seizoen geanalyseerd te hebben, zullen wij dit seizoen met een iets aangepaste bardienstplanning gaan werken. Bardiensten kunnen voor dit seizoen ingepland worden voor dinsdag-, woensdag- en vrijdagavond. De zaterdag en zondag blijven gehandhaafd op dezelfde wijze. Het blijft uiteraard mogelijk om op de club te vergaderen buiten deze dagen.

Hiernaast zullen wij in de aankomende weken als wijze van proef ook op maandag van 16:30 uur tot 17:30 uur open zijn voor ouders van de jongste jeugd. Mocht u dus in de buurt zijn, loop gerust even binnen!

Aantal bardiensten
Afgelopen jaar hebben wij veel vragen gehad over het aantal bardiensten dat gedraaid moet worden per gezin, daarom hebben wij het volgende overzicht voor u opgesteld.  
1 lid = 2 diensten
2 leden = 3 diensten
3 leden = 5 diensten
4 leden = 6 diensten

Bardiensten en vrijwilligerstaken
De reglementen betreffende vrijwilligerstaken zoals eerder gecommuniceerd blijven gehandhaafd. Bent u al als vrijwilliger aan de club verbonden, dan betekent dit dat u per functie voor een lid vrijstelling heeft! Bent u dus bijvoorbeeld coach en bestaat uw gezin uit 3 leden, dan hoeft u het gehele seizoen maar drie in plaats van 5 diensten te draaien. Mocht u echter graag af en toe een bardienst willen draaien, dan wordt echter uiteraard enorm gewaardeerd!

Afkoopregeling
Dit jaar willen wij hiernaast ook graag weer mensen de mogelijkheid geven om diensten af te kopen voor hen die het draaien van bardiensten bezwaarlijk vinden of het niet in hun schema’s kunnen inpassen. Dit seizoen zullen wij hiervoor – net als vorig jaar – een tarief van EUR 25,-- per lid vragen. Mocht u gebruik willen maken van deze afkoopregeling, dan verzoeken wij u voor maandag 22 september aanstaande een mail met het onderwerp ‘Afkoop bardiensten [namen betreffende leden]’ naar [email protected] te sturen.

Wij hopen jullie allen snel weer te mogen verwelkomen op de club! Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u deze ook richten aan [email protected]. Wij zullen trachten uw e-mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Met vriendelijke groet namens de barcommissie,
Maarten van Schaik